Mail in reparatie

On-site reparatie


Vul een reparatieaanvraag in of neem direct contact op en ontvang een offerte.

Ontvang na goedkeuring van de offerte een verzendlabel en een mee te sturen reparatie formulier en verzend je apparaat.

Bij ontvangst van je apparaat wordt dit direct bevestigd en kan de reparatie starten.

Na goedkeuring van de offerte wordt er samen een afspraak ingepland en een aanbetaling verzoek van 50% verzonden.

Na het voldoen van de aanbetaling worden benodigde onderdelen besteld en de afspraak bevestigd.

Aanvullende informatie en voorwaarden

Er worden nooit meer kosten gemaakt dan het afgesproken bedrag uit de offerte zonder overleg.


Er wordt van te voren duidelijk aangegeven om wat voor soort kwaliteit onderdeel het gaat. Per merk, model en onderdeel zijn er vaak verschillende kwaliteiten met bijbehorende prijsverschillen beschikbaar.


No cure no pay garantie. Mocht een reparatie niet succesvol zijn geweest en kunnen wij het achterliggende probleem (uitgezonderd van      waterschade) niet lokaliseren, zijn er geen kosten voor de reparatie verschuldigd. In het geval dat onverwacht hogere kosten of waterschade leiden tot annulering van een reparatie worden de verzend/reiskosten + €25,- incl BTW onderzoekskosten in rekening gebracht.


Bij reparatie gaat er géén data verloren tenzij anders aangegeven. Echter, kunnen wij nooit verantwoordelijk worden gehouden voor het geval van data verlies onder wat voor omstandigheden dan ook. Data is vaak het allerbelangrijkste van een apparaat en wordt vanzelfsprekend uiterst zorgvuldig behandeld.


Eventuele waterdichtheid van een apparaat kan na reparatie nooit worden gegarandeerd. Mochten er tijdens reparatie indicaties van vocht in een apparaat worden geconstateerd zal dit op de factuur worden vermeld en is de garantie op de reparatie beperkt. Ook eventuele fabrieksgarantie kan nooit worden gegarandeerd na reparatie.


Garantie geldt enkel voor het aangegeven termijn en op het vervangen onderdeel, uitgezonderd van val-, stoot- en waterschade.


Onvoorziene omstandigheden kunnen zich altijd voor doen dus daarom is de aangegeven reparatieduur slechts een indicatie.


Reparaties mogen altijd van te voren worden geweigerd en prijzen gevonden op de website, whatsapp catalogus, e.d. zijn nooit bindend.


Er wordt uitgegaan van goodwill, bij misbruik hiervan worden verzend/reiskosten + €25,- incl BTW onderzoekskosten in rekening gebracht.


Bij mail in reparaties wordt bij openen en inpakken een video gemaakt van de werking van het apparaat.


BEKIJK DE DIENSTEN EN PRIJZEN